Αθήνα, 22
Ιανουαρίου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Ένταξη πτυχιούχων Μηχανικών
Ανακαίνισης & Αποκατάστασης Κτιρίων του Τ.Ε.Ι. Πάτρας στον Εκπαιδευτικό
Κλάδο Π.Ε. 17.05 Πολιτικών - Τοπογράφων
Συνάδελφοι,
Με
το προεδρικό διάταγμα 154/17 (ΦΕΚ 202 Α’/27-12-17) οι απόφοιτοι του τ. τμήματος
Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων του Τ.Ε.Ι. Πάτρας και νυν Πολιτικών
Μηχανικών Τ.Ε. – Κατεύθυνση Μορφολογίας και Αναστήλωσης του Τ.Ε.Ι. Δυτικής
Ελλάδος, εντάχθηκαν στον εκπαιδευτικό κλάδο ΠΕ 17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ – ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ. Η
εξέλιξη αυτή ανοίγει το δρόμο στους ανωτέρω πτυχιούχους να διεκδικήσουν θέσεις
εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση.
Ωστόσο,
το ανωτέρω Π.Δ. δεν συμπεριέλαβε τους απόφοιτους του αντίστοιχου τμήματος του
Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας, με αποτέλεσμα να διατηρείται ο αποκλεισμός της πρόσβασης των
τελευταίων στην εκπαίδευση.
Ο
σύλλογός μας έθεσε το θέμα σε τηλεφωνική του επικοινωνία με την αρμόδια διεύθυνση
του υπουργείου. Η αρμόδια υπάλληλος διευκρίνισε ότι για να ενταχθούν σε
εκπαιδευτικό κλάδο οι απόφοιτοι μίας σχολής Α.Ε.Ι., απαιτείται η υποβολή
σχετικού αιτήματος από την τελευταία προς το υπουργείο. Σύμφωνα πάντα με τα όσα
ισχυρίστηκε η αρμόδια υπάλληλος, τέτοιο αίτημα ουδέποτε υπεβλήθη από τη σχολή
της Θεσσαλίας, με αποτέλεσμα οι απόφοιτοί της να μη συμπεριληφθούν στο πρόσφατο
Π.Δ.
Καίτοι
ο σύλλογός μας από το 2012 μέχρι σήμερα έχει στείλει οχτώ επιστολές για το θέμα
ενώ οι τηλεφωνικές οχλήσεις προς την αρμόδια διεύθυνση γίνονταν σε μηνιαία
βάση, προφανώς δεν ήταν αρκετά για να αντιληφθεί η υπηρεσία ότι το πρόβλημα
είναι κοινό για το σύνολο των μηχανικών της ειδικότητας μας.
Το
αποτέλεσμα είναι ότι τώρα θα πρέπει να ασκηθεί πίεση στο προσωπικό του τμήματος
Πολιτικών Μηχανικών Τρικάλων του ΤΕΙ Θεσσαλίας προκειμένου να υποβάλουν το
σχετικό αίτημα. Στη συνέχεια το αίτημα θα πρέπει να εξεταστεί από το Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής και να ακολουθήσει η σύνταξη σχεδίου προεδρικού
διατάγματος και η δημοσίευσή του στο ΦΕΚ, διαδικασίες οι οποίες απαιτούν πολύ και
άσκοπο χρόνο.
Για το
Διοικητικό Συμβούλιο,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου